Ćwiczymy dodawanie – klikamy w rybkę z wynikiem działania
Kolorowanka – wybieramy kolor i malujemy część obrazka z odpowiednim działaniem. Kiedy skończymy możemy malować ten sam obrazek z nowymi działaniami lub zmienić obrazek klikając Next
Przyspieszamy – to będzie wyścig. Start i klikamy w wynik działania, im szybciej liczymy, tym szybciej płyniemy. Na mecie czeka puchar
Tym razem kierujemy stateczkiem i próbujemy przeciągnąć rywala na swoją stronę
Coś nowego. Przesuwamy wyrzutnię strzałkami w lewo i w prawo, ustawiamy się pod odpowiednim działaniem i strzelamy spacją.
Znowu dodajemy, ale wynik musimy wpisać sami. Wybieramy poziom, wpisujemy wynik i klikamy Check
I jeszcze raz. Wpisujemy wynik. Mamy tylko 60 sekund.
Szukamy dwóch składników sumy
To samo, ale ciekawsze. Klikamy w dwa motki, które w sumie dają liczbę na środku planszy. Motki zbiera nasz kotek.
Układamy działania, ale bywa, że mamy 4 cyfry i 3 liczby. I trzeba liczyć szybko – zegar tyka.
Nowe zadanie – uzupełniamy działanie tak, aby wyniki dodawania były równe
![Zrzut1660[5] Zrzut1660[5]](http://lh3.ggpht.com/_Hmc0EnJ39Yw/TVGm_-KuCWI/AAAAAAAAFCs/hVwpbaQ768Q/Zrzut1660%5B5%5D%5B2%5D.jpg?imgmax=800)
![Zrzut1661[6] Zrzut1661[6]](http://lh3.ggpht.com/_Hmc0EnJ39Yw/TVGnAplPOrI/AAAAAAAAFCw/mMcBvH5tsZ8/Zrzut1661%5B6%5D%5B2%5D.jpg?imgmax=800)






![Zrzut1663[5] Zrzut1663[5]](http://lh6.ggpht.com/_Hmc0EnJ39Yw/TVGnHHHkiaI/AAAAAAAAFDM/1azsynhhZ1E/Zrzut1663%5B5%5D%5B2%5D.jpg?imgmax=800)



![Zrzut1662[5] Zrzut1662[5]](http://lh3.ggpht.com/_Hmc0EnJ39Yw/TVGnKIK5RSI/AAAAAAAAFDc/JNcdHW3u-Fo/Zrzut1662%5B5%5D%5B2%5D.jpg?imgmax=800)
![Zrzut1664[5] Zrzut1664[5]](http://lh3.ggpht.com/_Hmc0EnJ39Yw/TVGnLLYtbEI/AAAAAAAAFDg/bUBR5-hnS_4/Zrzut1664%5B5%5D%5B2%5D.jpg?imgmax=800)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.