czwartek, 2 czerwca 2011

Math Man Reaktywacja

Math Man – to gra, w której nie chciałabym rywalizować z żadnym uczniem. Wrzuciłam kiedyś na bloga Math Man Addition Game i byłam zaskoczona, jak zobaczyłam sposób gry uczniów i porównałam ze swoimi “sukcesami”.
No to dzisiaj dwie kolejne wersje:
Math Man Easy
Plansza, unikamy liczb, zmierzamy do znaku zapytania
Zrzut2464
Po zjedzeniu pytajnika, na dole okienka pojawia się proste działanie. Staramy się dobiec do wyniku. Niestety liczby też biegają i jeśli skonsumujemy niewłaściwą, stracimy życie.
Zrzut2465
Dotarłam do trzeciego poziomu. Ale ich się namnożyło. A życie już tylko jedno…
Zrzut2466
Math Man Expert
Nie różni się niczym, oprócz stopnia trudności działań. Ale jak liczyć w takim stresie?
Zrzut2469

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.