środa, 27 kwietnia 2011

Zbuduj wieżę szybciej niż wiking

Mogłabym napisać, że gra uczy porządkowania liczb naturalnych. Ważniejsze jest jednak budowanie strategii.
Naszym zadaniem jest zbudować wieżę, w której największe elementy są na dole, a im wyżej, tym są mniejsze.
Poziom pierwszy. Moja wieża jest po prawej. Mam do dyspozycji liczby od 1 do 50 (na każdym kolejnym poziomie będzie ich mniej). Start.
Zrzut2268
Wieża przeciwnika znika za zasłoną, a ja widzę dwie cegiełki. Mogę kliknięciem wybrać czerwoną - z liczbą, a następnie wskazać miejsce, w którym chcę ją umieścić.
Zrzut2269
Mogę też wybrać zieloną - ze znakiem zapytania. Wtedy liczba ujawni się, a ja zdecyduję, czy umieścić ją w mojej wieży (yes), czy pominąć (skip).
Zrzut2270
Za ułożenie cegiełek o kolejnych numerach dostaję dodatkowe punkty. Ważna jest również najwyższa cegiełka (im większa liczba, tym więcej punktów). Nie jest problemem ułożyć wieżę, ale żeby zrobić to szybciej niż wiking (cały czas działa za zasłonką).Zrzut2273
Jeśli się uda, będę mogła strzelić z procy w jego wieżę. Zrzut2274
Poziomów jest osiem.
Zrzut2266
Nie zawsze się udaje.
Zrzut2272
A wtedy trzeba grę zaczynać od początku.
Zrzut2267

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.