czwartek, 16 kwietnia 2015

Rozszerzaliśmy ułamki z przyjemnością

Znalazłam, wydrukowałam, sprawdziłam!

podobało się :)

Jest plansza i zbiór kart. Gracze ustawiają pionki na starcie, kolejno biorą  kartę z zadaniem, wykonują obliczenia i przesuwają swój pionek o taką liczbę pól, ile wynosi obliczony licznik. Jeśli trafią na pole GO BACK, wracają, jeśli na pole ze strzałką posuwają się do przodu.
Gra jest losowa, bo nie zależy tylko od umiejętności liczenia (rozszerzania ułamków), ale również od "szczęścia" - możemy trafić na liczniki od 2 do 21!

Bawiliśmy się świetnie!

Grę znalazłam tutaj.

Karty wydrukowałam na nieco grubszym papierze, dwie części planszy wsadziłam w foliówki i przykleiłam do eleganckiej okładki z jakiegoś dyplomu - gra będzie trwała.

Pss. Dlaczego, kiedy mi nie zależy, wygrywam?

2 komentarze:

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.