niedziela, 16 listopada 2014

Wielkie liczby

Moi uczniowie (czwartoklasiści) interesują się naprawdę wielkimi liczbami, zastanawiają się, jaka jest największa liczba, jak długo musieliby ją zapisywać i ile zajęłaby miejsca.
Tymczasem powinni umieć czytać przynajmniej tysiące i miliony - to wcale nie musi być proste.

Na odwróconą lekcję przygotowałam w eduCanon film z quizem. Spodobało mi się to narzędzie!
Uczniowie oglądają znaleziony na Youtube film (wybrałam film pani Krystyny Węgrzyn), odpowiadają na moje pytania, a ja widzę, jak odpowiadają!

Tutaj efekt mojej pracy:

 albo link: www.educanon.com/public/49667/130236?cn=s

A tu krótki przepis na własnego Bulba :)
eduCanon from SP 4

2 komentarze:

  1. widzę tu ciekawe rozwiązania, będę zaglądać częściej :) pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł :) dobrze, że komuś chce się tak starać dla dzieci

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.