wtorek, 15 lipca 2014

Grubo, czyli zrobiłam sobie książkę

Grubo, bo książka ma ponad 800 stron. Robiłam ją (nie pisałam) ok. 2 minut, a dokładnie:
  • wyeksportowałam blog w formacie xml
  • na stronie http://www.blogbooker.com/ wczytałam plik xml, podałam adres bloga
  • odczekałam ok. 2 minut
i voilà - mogę czytać moją książkę (tylu stron chyba nikt nie wytrzyma, na szczęście sporo obrazków :). Linki działają, zniknęły oczywiście osadzone gry.

Książkę można obejrzeć/pobrać tutaj.

Program poznałam dzięki lekturze bloga http://www.freetech4teachers.com/ 

A tutaj umieściłam instrukcję do programu.

6 komentarzy:

  1. 6-7 stron na sekundę! Kraszewski i Balzak wymiękają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, dobra - kilka lat pracy - od 2010 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-)
    Szkoda, że linki nie działają :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Trzeba przeklejać do przeglądarki, ale to niewygodne. Mi brakowało opcji "uwzględnij tylko posty z etykietą (np.) porównywanie ułamków".

      Usuń
    2. I muszę się z sobą nie zgodzić ;)

      Wszystko zależy od tego, w jakim programie otworzymy pobranego pdf-a:

      1. Nuance PDF Reader (bezpłatna przeglądarka plików PDF pozwalająca na ich konwertowanie do innych formatów) otwiera linki

      2. Sumatra PDF (darmowa przeglądarka plików PDF, PS, DjVu, eBook (ePub, Mobi) - lubię ją, bo pamięta, gdzie skończyłam czytać przed zamknięciem - dostępna tutaj: http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/free-pdf-reader.html) i również otwiera linki

      Niestety nie wszystkie są jeszcze aktualne.

      Usuń

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.