środa, 25 czerwca 2014

Odwrócona matematyka

Właśnie zaliczono nam ostatnie zadania w ramach akcji Szkoła 2.0. Po raz czwarty wzięłam udział w akcji jako nauczyciel i koordynator.
W tym roku wybrałam ścieżkę odwrócona lekcja. Z uczniami klasy 5a i 5b spróbowaliśmy pracować w inny sposób: najpierw wskazywałam uczniom zagadnienie, z którym mają zapoznać się przed lekcję (wskazywałam pojęcia, które mają poznać, filmy, które mają zobaczyć...), na lekcji uczniowie dzielili się poznaną wiedzą i wykorzystywali ją do rozwiązywania zadań/problemów.

Na mojej wizytówce są linki do trzech lekcji (cyklów lekcji) prowadzonych tą metodą:
Uczniowie przygotowali na Festiwal 2.0 film o Odwróconej lekcji i lekcji Uczymy innych - warto posłuchać, co o nich myślą:



Więcej o odwróconej lekcji tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.