niedziela, 15 czerwca 2014

Ankieta stara i nowa

Jakiś czas temu wstawiłam na bloga dwie ankiety:
Dziękuję wszystkim, którzy zechcieli zagłosować. Z zainteresowaniem obserwowałam wyniki, aż pewnego dnia ankieta się zepsuła. Trudno mieć duże pretensje do darmowych narzędzi ;)

Cieszy mnie, że w pierwszej ankiecie było sporo odpowiedzi:
  • jestem tu pierwszy raz i będę tu zaglądać,
  • czytam regularnie.
Wśród odwiedzających przeważają nauczyciele i uczniowie.

Dziś pojawiła się nowa ankieta. Skorzystałam ze skryptu ze strony: http://profilki.pl/dodatki/ankieta.

Zapraszam

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie dotychczasowe wyniki ankiety są zaskakujące. Ciekawe co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.