niedziela, 3 listopada 2013

Lekcja w klasie czwartej: Ćwiczymy kolejność działań

Temat: Ćwiczymy kolejność działań.

Przypomnij sobie zasady kolejności wykonywania działań

Zadanie pierwsze
Uruchom grę

Zostań Sir Wiliamem lub Dame Gwendolyn,  rozwiąż 7 przykładów i uratuj królewską rodzinę.  Za każdym razem zaznaczasz na zielono działanie, które należy wykonać jako pierwsze i wpisujesz wynik:
Koniecznie pokaż nauczycielowi, kiedy uratujesz całą rodzinę

Zadanie 2
Uruchom grę

Wstaw w wolne miejsca liczby tak, aby otrzymać wskazany wynik. Pokaż nauczycielowi, kiedy zdobędziesz 7 buziek.
Zadanie 3
Teraz czas na prawdziwą zabawę. Wybierz jedną z trzech gier:
1. Mathman - licz, zjadaj wyniki i nie daj się zjeść potworom                              
2. Bidmas Blaster - walcz z robotami. Dostęp do pełnej wersji gry możesz uzyskać po zarejestrowaniu się u nauczyciela.

3. Zepsuty kalkulator - masz uzyskać wskazane wyniki używając tylko tych klawiszy, które zostały

Baw się dobrze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.