Temat: Ćwiczymy kolejność działań.
Przypomnij sobie zasady kolejności wykonywania działań
Zadanie pierwsze
Uruchom grę
Przypomnij sobie zasady kolejności wykonywania działań
Zadanie pierwsze
Uruchom grę
Zostań
Sir Wiliamem lub Dame Gwendolyn, rozwiąż 7 przykładów i uratuj
królewską rodzinę. Za każdym razem zaznaczasz na zielono działanie,
które należy wykonać jako pierwsze i wpisujesz wynik:
Koniecznie pokaż nauczycielowi, kiedy uratujesz całą rodzinę
Zadanie 2
Uruchom grę
Koniecznie pokaż nauczycielowi, kiedy uratujesz całą rodzinę
Zadanie 2
Uruchom grę
Wstaw w wolne miejsca liczby tak, aby otrzymać wskazany wynik. Pokaż nauczycielowi, kiedy zdobędziesz 7 buziek.
Zadanie 3
Teraz czas na prawdziwą zabawę. Wybierz jedną z trzech gier:
Zadanie 3
Teraz czas na prawdziwą zabawę. Wybierz jedną z trzech gier:
1. Mathman - licz, zjadaj wyniki i nie daj się zjeść potworom
2. Bidmas Blaster - walcz z robotami. Dostęp do pełnej wersji gry możesz uzyskać po zarejestrowaniu się u nauczyciela.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.