czwartek, 15 grudnia 2011

Mission 2110–czyli sprawdzian z kątów

Dzisiejszą grę znalazł Bartek na zajęciach “Matematyka z komputerem”. I choć o kątach wie jeszcze niewiele (klasa IV), udało mu się zajść daleko. Jestem ciekawa, jak będzie, gdy zaczniemy mówić o kątach. Będzie coś pamiętał?
Etap I. Mam pokazać kąty o podanych miarach.
Zrzut3452
Proste. Pierwszy etap pokonany.
Zrzut3453
Etap II. Ten moment jest ważny. Zapamiętujemy, jak jest po angielsku kąt ostry, prosty, rozwarty i wklęsły.
Zrzut3454
Teraz, jeśli pamiętamy, wskazujemy poprawne nazwy katów i posuwamy się do przodu.
Zrzut3455
Etap III. Cud, że zaliczyłam. Miałam wybrać miejsce i kąt strzału i pozbyć się wroga. Trafiłam dwóch (kiepsko?).
Zrzut3456
Etap IV. Tu mogłabym się popisywać. Wiem, że suma miar kątów w trójkącie wynosi 180 stopni i umiem liczyć do 200.
Zrzut3457
Misja skończona. Wszystkie życia zachowane. Nie jest źle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.