niedziela, 6 marca 2011

Tabliczka mnożenia mniej nudna?


Rajd. Jest mnożenie – wybieramy odpowiedź.
Zrzut1907
Im szybciej liczymy, tym szybciej nasz pojazd porusza się. A chcemy wygrać.
Zrzut1908
Wyścig pingwinów. Wybieramy krę z odpowiednim wynikiem. Jeśli popełnimy błąd w mnożeniu, nasz pingwin wpadnie do wody. Wróci na krę, ale inne go wyprzedzą.
Zrzut1910
Im dalej, tym przykłady są coraz trudniejsze.
Zrzut1911
Kosmiczny wyścig. Aż kręci się w głowie. Musimy statkowi powietrznemu wskazać odpowiednią drogę (wynik działania). W Kosmosie obowiązują inne prędkości.
Zrzut1913
Przeciąganie liny. Każde poprawnie wykonane działanie dodaje sił “naszemu” traktorowi.
Zrzut1912
Kosmiczna strzelanka. Klawiszami ze strzałkami obracamy wyrzutnią. Strzelamy spacją. W działanie, którego wynik zapisano na wyrzutni. Szybciej, bo meteory zbliżają się.
Zrzut1914
Odkrywamy obrazek. Klikamy w UFO z prawej strony a następnie w kwadrat z odpowiednim wynikiem. Odsłaniamy po kawałku obrazek.
Zrzut1917
Układanie działań. Na początku ustalamy liczbę przykładów i czas.
Zrzut1902
Układamy poprawne mnożenie przeciągając cyferki w odpowiednie miejsca.
Zrzut1903
Na przykład tak.
Zrzut1904
Milionerzy. Wykonujemy mnożenie liczb z zerami. jeden z łatwiejszych milionów do zdobycia.
Zrzut1916

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz