Rajd. Jest mnożenie – wybieramy odpowiedź.

Im szybciej liczymy, tym szybciej nasz pojazd porusza się. A chcemy wygrać.

Wyścig pingwinów. Wybieramy krę z odpowiednim wynikiem. Jeśli popełnimy błąd w mnożeniu, nasz pingwin wpadnie do wody. Wróci na krę, ale inne go wyprzedzą.

Im dalej, tym przykłady są coraz trudniejsze.

Kosmiczny wyścig. Aż kręci się w głowie. Musimy statkowi powietrznemu wskazać odpowiednią drogę (wynik działania). W Kosmosie obowiązują inne prędkości.

Przeciąganie liny. Każde poprawnie wykonane działanie dodaje sił “naszemu” traktorowi.

Kosmiczna strzelanka. Klawiszami ze strzałkami obracamy wyrzutnią. Strzelamy spacją. W działanie, którego wynik zapisano na wyrzutni. Szybciej, bo meteory zbliżają się.
Odkrywamy obrazek. Klikamy w UFO z prawej strony a następnie w kwadrat z odpowiednim wynikiem. Odsłaniamy po kawałku obrazek.
Układanie działań. Na początku ustalamy liczbę przykładów i czas.
Układamy poprawne mnożenie przeciągając cyferki w odpowiednie miejsca.

Na przykład tak.

Milionerzy. Wykonujemy mnożenie liczb z zerami. jeden z łatwiejszych milionów do zdobycia.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.