Ćwiczymy dodawanie – klikamy w rybkę z wynikiem działania
Kolorowanka – wybieramy kolor i malujemy część obrazka z odpowiednim działaniem. Kiedy skończymy możemy malować ten sam obrazek z nowymi działaniami lub zmienić obrazek klikając Next
Przyspieszamy – to będzie wyścig. Start i klikamy w wynik działania, im szybciej liczymy, tym szybciej płyniemy. Na mecie czeka puchar
Tym razem kierujemy stateczkiem i próbujemy przeciągnąć rywala na swoją stronę
Coś nowego. Przesuwamy wyrzutnię strzałkami w lewo i w prawo, ustawiamy się pod odpowiednim działaniem i strzelamy spacją.
Znowu dodajemy, ale wynik musimy wpisać sami. Wybieramy poziom, wpisujemy wynik i klikamy Check
I jeszcze raz. Wpisujemy wynik. Mamy tylko 60 sekund.
Szukamy dwóch składników sumy
To samo, ale ciekawsze. Klikamy w dwa motki, które w sumie dają liczbę na środku planszy. Motki zbiera nasz kotek.
Układamy działania, ale bywa, że mamy 4 cyfry i 3 liczby. I trzeba liczyć szybko – zegar tyka.
Nowe zadanie – uzupełniamy działanie tak, aby wyniki dodawania były równe
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.