wtorek, 28 grudnia 2010

ProProfs – czas na krzyżówkę


Strona http://www.proprofs.com/games/ pozwalać grać i tworzyć gry w bardzo prosty sposób.
Na początek wybieramy typ gry. Ja zacznę od krzyżówki:
Zrzut1366
Wpisuję tytuł gry, opis (koniecznie), tagi:
Zrzut1367
następnie hasła i ich opisy (przygotowane jest miejsce na pięć, ale można dodawać więcej):
Zrzut1370
Klikam Save i pojawia się okienko do rejestracji (oczywiście tylko za pierwszym razem). Wymagają ode mnie tylko loginu, hasła i maila. Konto jest natychmiast aktywne.
Zrzut1371
Nie po raz pierwszy kłopot sprawiły polskie znaki:
Zrzut1372
Podjęłam kolejną próbę, szukałam do krzyżówki słów, które nie zawierają ogonków. Nagle wszystkie schowały się gdzieś głęboko. W końcu coś wymodziłam. Ucieszyłam się – strona generuje kod do osadzenia krzyżówki na blogu.
Radość nie była pełna. Okazało się, że krzyżówka na stronie ProProfs ma więcej haseł (8) niż ta osadzona na blogu (6)?! Dlaczego?
Po pewnym czasie: po kolejnym odświeżeniu strony okazało się, że krzyżówka ma już 8 haseł Uśmiech
Zrzut1373

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu. Staram się, aby nie trwało to zbyt długo.